Αποστολές & Επιστροφές
Τρόπος αποστολής
Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier).
Κόστος Αποστολής
Εντός Πάτρας: Χρέωση 3 ευρώ για πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Ελλάδα & Νησιά: Χρέωση 4,5 ευρώ για πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Δυσπρόσιτες περιοχές: Χρέωση 7,5 ευρώ για πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή τότε η χρέωση της αντικαταβολής είναι 2 ευρώ.
Προκειμένου να ολοκληρωθεί η παροχή της Υπηρεσίας συναινείτε στη γνωστοποίηση των απαραίτητων στοιχείων σας προς την εταιρεία Κοχύλι ώστε να ολοκληρωθεί η παράδοση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή και διευκρινίσεις σχετικά με τους τρόπους παραγγελίας και αποστολής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@koxili.gr
Χρόνος Παράδοσης
H αποστολή πραγματοποιείται άμεσα εφόσον γίνει η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και η παράδοση στον πελάτη πραγματοποιείται σε διάστημα 2-3 εργάσιμων ημερών. *
(*) Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.
Επιστροφές προϊόντων
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.
Για να πραγματοποιήσετε κάποια επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας (ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου) για να ξεκινήσουμε την διαδικασία επιστροφής.
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας Κοχύλι πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π. τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Σε περίπτωση λάθος επιλογής προϊόντος ή σχεδίου, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.
Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και στην περίπτωση που ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, συνοδευόμενο/α απαραιτήτως από τη σχετική δήλωση υπαναχώρησης μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. απόδειξη λιανικής). Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος (info@koxili.gr, 2610334650), ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
Η διαδικασία της επιστροφής θα γίνεται μόνο με την ίδια ταχυαποστολή (courier) με την οποία εστάλη το προϊόν για πρώτη φορά, ειδάλλως δεν θα γίνεται δεκτή.
Αντικατάσταση
Η Εταιρεία θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό, είτε να έχει αποσταλεί λάθος κωδικός. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας εναλλακτικές.
Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
Κοχύλι- Σολωμού 23, ΤΚ 26222, Πάτρα
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή είτε με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@koxili.gr είτε με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2610334650, Δευτέρα έως Σάββατο (09.00-14.00)